SEO case study dla projektanta i producenta ubrań dla zwierząt
Jak zwiększyliśmy ruch o 610% poprzez recykling treści.
Dla kogo pracowaliśmy?
Firma, z którą podjęliśmy współpracę, od kilku jest projektantem i producentem ubrań dla zwierząt . Zadaniem strony nie jest sprzedaż bezpośrednia lecz przedstawienie portfolio firmy dzięki któremu potencjalni klienci, dystrybutorzy zwrócą się z zapytaniem o współpracę
Problemy i cele.
Największym problemem w pozycjonowanej stronie projektanta i producenta ubrań dla zwierząt była ogromna ilość pokrywającej się ze sobą tematycznie umieszczonej treści. Zastosowanie optymalizacji technicznej, dodawanie nowych artykułów blogowych oraz linkowanie zewnętrzne – ich efekty nie spełniały naszych oczekiwań. Poszliśmy zatem o krok dalej – recykling contentu z pełnym uporządkowaniem strony pod względem tematycznym.
Jakie przeprowadziliśmy działania?
Audyt treści
Recykling treści
Linkowanie wewnętrzne
Istotny dla naszej całej strategii był szczegółowy audyt strony dekoracji i balonów z helem dla powtarzających się treści. Wykonaliśmy to w przejrzysty i metodyczny sposób, analizując wyświetlenia fraz kluczowych dzięki czemu stworzyliśmy klastry uporządkowanych podstron.
Istotny dla naszej całej strategii był szczegółowy audyt strony dekoracji i balonów z helem dla powtarzających się treści. Wykonaliśmy to w przejrzysty i metodyczny sposób, analizując wyświetlenia fraz kluczowych dzięki czemu stworzyliśmy klastry uporządkowanych podstron.
Istotny dla naszej całej strategii był szczegółowy audyt strony dekoracji i balonów z helem dla powtarzających się treści. Wykonaliśmy to w przejrzysty i metodyczny sposób, analizując wyświetlenia fraz kluczowych dzięki czemu stworzyliśmy klastry uporządkowanych podstron.
Rezultaty naszej pracy!
Podsumowanie działań SEO.
Jak ważna jest treść dla Google widzimy w pokazanych wynikach. Kluczowym w skutecznych działaniach SEO jest wnikliwa analiza każdego przypadku z dokładnym planem działań strategii pozycjonowania wraz z recyklingiem treści strony.