SEO case study – pozycjonowania strony Hotelu w Gorzowie Wlkp.
Wzrostu ruchu o ponad 1500% strony internetowej Hotelu w Gorzowie Wielkopolskim
Dla kogo pracowaliśmy?
Usługę pozycjonowania strony internetowej dla jednego z najpopularniejszych hoteli typu bussines na terenie miasta Gorzowa Wielkopolskiego. Wysoka konkurencyjność branży oraz powstające nowe podmioty wpłynęły na to, że nasz klient chciał uzyskać m.in. zwiększony ruch na stronie, jeszcze bardziej wypozycjonować hotel w Gorzowie Wielkopolskim na tle konkurencji oraz nakierować działania SEO pod klientów zagranicznych.
Problemy i cele.
Naszym pierwszym postawionym celem było wygenerowanie jeszcze większego ruchu organicznego pozycjonowanej strony www hotelu w Gorzowie Wielkopolskim oraz optymalizacja pod klientów zagranicznych. Nasza strategia skupiła się na analizie i dopasowaniu odpowiednich słów kluczowych. Wykorzystanie fraz precyzujący lokalizację znacząco wpłynie na widoczność strony hotelu w Gorzowie Wielkopolskim w sieci oraz mapach Google. Z racji bliskości terenów przygranicznych kolejnym elementem było przygotowanie strony również pod pozycjonowanie na frazy w języku niemieckim i angielskim.
Jakie przeprowadziliśmy działania?
Optymalizacja
Content marketing
Linkowanie wewnętrzne
Optymalizacja struktury strony www pod pozycjonowanie hotelu w Gorzowie Wielkopolskim wpłynęła na jej lepszą widoczność w wynikach wyszukiwarki. Architektura, frazy kluczowe, linkowanie wewnętrzne oraz content miało ogromne znaczenie na jej efektywność.
Dla Google content marketing od dłuższego czasu jest bardzo ważny. Zastosowane treści znacząco rozszerzyły indeksowane frazy. Zaprojektowaliśmy unikatową grafikę oraz wdrożyliśmy linkowanie wewnętrzne.
Pozyskanie linków zewnętrznych i stworzenie wartościowej sieci miało znaczący wpływa na pozycjonowanie strony Hotelu w Gorzowie Wielkopolskim
Rezultaty naszej pracy!
Podsumowanie.
Przykład działań agencji SEO dla strony internetowej hotelu w Gorzowie Wielkopolskim pokazuje, jak kompleksowe i wymagające jest pozycjonowanie branży hotelarskiej. Proces ten nie byłby możliwy do zrealizowania przez właściciela hotelu, dbającego nieustannie o komfort i obsługę klientów. Wybór firmy pozycjonującej, doświadczenie zespołu i bogate portfolio miał w tym przypadku ogromne znaczenie.